Universidad de Vic - Universidad Central de Cataluña


7 passos per aportar valor als teus col·laboradors

TROBA PATROCINADORS PEL TEU ESDEVENIMENT ESPORTIU


Descarrega't la guia gratuïta

Captar patrocinadors no és una qüestió senzilla. D’entrada, has de tenir en compte que el patrocini és una relació comercial que ha de beneficiar tant al patrocinador com al patrocinat. Per tant, has de plantejar una col·laboració amb sentit i certa capacitat d’impacte al patrocinador. Si no hi ha un retorn clar i no aportes valor, el més fàcil és que no n’acabis trobant cap.

Quins valors puc aportar i com?

Aquesta guia et dona les eines necessàries per saber quins passos has de seguir per poder aportar valors als teus col·laboradors i per trobar patrocinadors per un esdeveniment esportiu

  • Com presentar la teva organització a futurs patrocinadors
  • Els punts claus per definir el teu esdeveniment
  • Com exposar el valor que pots aportar a l'empresa patrocinadora
  • L'estratègia per donar valor a la marca del patrocinador en les teves accions de comunicació
  • Com adaptar el teu discurs i integrar el patrocinador en l'esdeveniment segons els seus interessos comercials